У разі виявлення недоліків (відхилення від параметрів та характеристик, зазначених в інструкції з експлуатації) протягом гарантійного терміну, споживач має право на безкоштовний ремонт товару. Гарантійний термін починається з дати придбання товару. Якщо протягом гарантійного терміну в товарі виявлено недолік, ви можете звернутися до Авторизованого Сервісного центру виробника або передати нам товар для подальшого відправлення до Сервісного Центру на діагностику та ремонт. Повний список адрес Сервісних Центрів є в інструкції або гарантійному талоні, що додається до техніки. Також інформацію можна отримати за телефоном: +38 (068) 077-55-90.

Гарантія на товари

На всі товари, що купуються в нашому магазині, поширюється офіційна гарантія від виробника. Термін гарантії вказується у гарантійному талоні або гарантійному талоні нашого магазину, товарному чеку.

Умови обміну, повернення товарів

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути товар належної якості, але лише протягом 14 днів з моменту покупки. При цьому мають бути дотримані всі вимоги:

  • товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережені споживчі властивості, пломби та ярлики;
  • наявність розрахункового документа, що підтверджує покупку у нашому магазині.

Якщо ви купували аксесуари, то поверненню підлягають тільки «НЕ РОЗПАКУВАНІ». Якщо є сліди розтину аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.

Гарантійне обслуговування

У разі, якщо Товар куплений у нашому магазині вимагатиме гарантійного обслуговування, просимо вас повідомити нас за телефоном +38 (068) 077-55-90 , електронною поштою info@gopro.kiev.ua, або звернутися безпосередньо до сервісного центру, контактні дані якого ви Ви можете знайти у гарантійному талоні або уточнити у наших менеджерів.

Відповідно до Закону України, гарантія втрачає чинність у таких випадках:

  • пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін.;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній у посібнику з експлуатації;
  • виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання та транспортування;
  • обладнання пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, спричинене потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин;
  • дефекти спричинені використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (не дотримання умов заряджання, передбачених виробником);
  • обладнання було пошкоджено внаслідок використання неякісних та/або несправних (зокрема механічно пошкоджених) або нестандартних змінних носіїв.

Відповідно до Статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», термін гарантійного обслуговування визначається сервісним центром, та погоджується з покупцем індивідуально, але не перевищує 28 днів з дати надходження товару на сервіс. В інших випадках, через відсутність запчастин, термін ремонту може займати понад зазначене.